Informatie pagina’s
Overige pagina’s
Overgang nieuwe telefooncentrale
OTM-Projectadvies is een daadkrachtige partner bij het oplossen van technische vraagstukken. Wij staan garant voor veiligheid, functionaliteit, betrouwbaarheid en value for money.
2984
post-template-default,single,single-post,postid-2984,single-format-standard,theme-bridge,bridge-core-3.0.9,woocommerce-no-js,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,columns-4,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,qode-wpml-enabled,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

Overgang nieuwe telefooncentrale

Overgang nieuwe telefooncentrale

Op maandag 22 februari wordt de telefooncentrale van OTM-Projectadvies omgezet naar een nieuwe, snellere en betrouwbare centrale. De overgang stond eigenlijk gepland voor medio maart, maar een recente storing heeft ons doen besluiten deze overgang te vervroegen.

Het afgelopen jaar ervaarde wij meerdere kleine verstoringen:

    • Bij het opnemen verbrak direct de verbinding
    • Na 1 a 2 keer overgaan werd de beller naar de voicemail doorgeschakeld
    • Soms verbrak de verbinding spontaan tijdens een gesprek

Maar helaas troffen ons ook grotere storingen en was OTM-Projectadvies meerdere keren onbereikbaar. Dit varieerde van een paar uur tot wel 2 volle dagen.

De overgang naar nieuwe telefooncentrale kan leiden tot tijdelijke verstoringen in het telefoonverkeer. We proberen dit natuurlijk zoveel mogelijk te beperken maar dit is helaas niet altijd te voorkomen. We starten de omzetting op maandag 22 februari einde van de werkdag. Mogelijk kent de omzetting een uitloop naar dinsdag 23 februari.

U kan ons ten alle tijden bereiken via info@otm-projectadvies.nl.